Zwrot, wymiana, reklamacja

Jak mogę zwrócić produkt?

Zmieniłeś zdanie? Zamówiony produkt nie pasuje? Możesz go swobodnie zwrócić w ciągu 30 dni. W jednej paczce możesz odesłać produkty z kilku zamówień.
Sprawdź, jak to zrobić!

Wypełnij formularz i zwróć produkt
Wypełnij formularz (do pobrania poniżej) i spakuj wraz ze zwracanym produktem.
Wykorzystaj opakowanie, w którym otrzymałeś zamówienie lub zapakuj produkt w inny, bezpieczny sposób.
Formularz odstąpienia od umowy.

Pamiętaj! Zwracany przez Ciebie towar nie może posiadać znamion użytkowania oraz musi być oryginalnie ometkowany. Jak bezpłatnie zwrócić produkt?
Wybierz jedną z dostępnych opcji!

  • DPD Kurier:
    - wypełnij formularz i zleć odbiór produktu pod adresem: https://www.return-my-parcel.com/DPD-PL/CDRL, kurier dostarczy nalepę zwrotną
    - po pomyślnie zakończonej rejestracji zwrotu, otrzymasz e-maile z potwierdzeniem realizacji, z numerem przesyłki oraz numerem zlecenia (zaczynającego się APP/….) oraz telefonem do kuriera

    Jeśli nie dostałeś wiadomości (sprawdź również w zakładce SPAM). W przypadku wątpliwości skontaktuj się z nami: 539 538 270 (pon-pt, 8:00-17:00)
  • Paczkomaty InPost :
    Zgłoś zwrot pod adresem: https://szybkiezwroty.pl/BROEL i postępuj zgodnie z instrukcjami zawartymi na stronie. Kurier naklei nalepę na paczkę umieszczoną w skrzynce.
  • Na własny koszt:
    Jeśli nie masz możliwości skorzystania z bezpłatnej opcji zwrotu, możesz odesłać produkt na własny koszt za pośrednictwem innego przewoźnika i/lub Poczty Polskiej na poniższy adres:
    CDRL S. A.
    Kwiatowa 2
    Pianowo
    64-000 Kościan

 


 

Kiedy otrzymam zwrot należności?

Zwrócimy Ci wszystkie dokonane płatności w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Możesz śledzić status Twojej paczki na stronie przewoźnika, po numerze listu przewozowego.

Jeśli Twoje zamówienie było opłacone online, pieniądze wrócą na to samo konto bankowe.
W przypadku płatności za pobraniem – prosimy w formularzu odstąpienia wskazać numer konta bankowego.


 

Czy mogę wymienić zamówiony produkt na inny?

Produkt nie pasuje, chcesz go wymienić na inny? Skorzystaj z procedury zwrotu i złóż nowe zamówienia. Na chwilę obecną to jedyna dostępna możliwość.


 

Jak mogę złożyć reklamację?

Masz 24 miesiące na złożenie reklamacji na produkty zakupione w sklepie internetowym coccodrillo.eu. W celu szybkiego i sprawnego procesu, prześlij do nas reklamowany produkt (darmowym zwrotem), wraz z czytelnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym (do pobrania tutaj). W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, dostaniesz od nas wiadomość ze statusem reklamacji.


 

Jak wysłać reklamowany towar?

To proste, skorzystaj z opcji darmowego zwrotu. Postępuj zgodnie z informacjami na stronach firm kurierskich:
- DPD https://www.return-my-parcel.com/DPD-PL/CDRL
- InPost https://szybkiezwroty.pl/BROEL