Koszty dostawy i wysyłka towaru:
WYSYŁKA TOWARU
Wysyłka
Płatność online
Zamówienie powyżej 100 zł
GRATIS
Paczkomat® InPost 24/7
9,90 zł
DPD Pickup
7,50 zł
DPD kurier
12,90 zł
GLS kurier
10,90 zł
Click & Collect - Odbiór osobisty w salonie
Przy zamówieniu od 50 zł. Wysyłka do 72h.
0,00 zł
Płatność przy odbiorze
DPD kurier
15,00 zł
W przypadku wyboru formy płatności elektronicznej, płatność powinna być dokonana w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Link dotyczący płatności klient otrzyma w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
W przypadku nieopłacenia zamówienia w podanym czasie, zostanie ono automatycznie anulowane.
W przypadku wyboru formy płatności za pobraniem, płatność powinna być dokonana dostawcy w trakcie odbierania towaru.
Dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
Dostawy odbywają się w dniach roboczych, w godzinach funkcjonowania firm kurierskich, głównie 9:00 - 17:00.
Prosimy o podanie adresu dostawy + koniecznie numer telefonu, pod którym możliwy będzie odbiór we wskazanych wyżej godzinach.
W przypadku braku możliwości odbioru towaru w wyżej wymienionych godzinach, prosimy o wybranie dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Każdy klient może sprawdzić status przesyłki krajowej:
http://www.dpd.com.pl/
Przy przesyłkach za pobraniem wskazane jest posiadanie odliczonej kwoty - kurier nie jest zobowiązany do posiadania przy sobie gotówki. Klient wybierający metodę dostawy Kurier DPD otrzymuje maila o zbliżającym się terminie dostawy wraz z numerem telefonu do kuriera.
UWAGA!
Klient który chce zmienić datę lub adres dostawy dokonuje tego samodzielnie za pośrednictwem strony: https://mojapaczka.dpd.com.pl/login
Dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej
Dostawy odbywają się w dniach roboczych, w godzinach pracy placówki oddawczej dla adresu odbiorcy.
W przypadku braku odbioru w danym dniu pod wskazanym adresem, pozostawione będzie awizo, a przesyłka będzie do odebrania w przeciągu 7 dni w lokalnym urzędzie pocztowym.
Każdy klient może sprawdzić status przesyłki krajowej:
http://www.poczta-polska.pl/
Dostawy za pośrednictwem Paczkomat® InPost 24/7
Przy zakupach w sklepie internetowym podaj swój numer telefonu i adres e-mail oraz wybierz najwygodniejszy Paczkomat.
W momencie dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu otrzymasz od nas powiadomienie z kodem odbioru (6 cyfr). Zachowaj je, by móc odebrać paczkę!
Podejdź do Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją paczką. Na odbiór masz 2 dni od otrzymania powiadomienia. Jeśli nie masz czasu, poproś kogoś zaufanego, by zrobił to za Ciebie!
inpost.pl
ATTENTION!
We kindly inform that our online shop pl.coccodrillo.eu realizes orders and delivers goods only in Poland.
If you live outside Poland, please check if there is possibility to buy our products in your country. List of foreign shops cooperating with us you can find here.
W przypadku wyboru formy płatności elektronicznej, płatność powinna być dokonana w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Link dotyczący płatności klient otrzyma w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
W przypadku nieopłacenia zamówienia w podanym czasie, zostanie ono automatycznie anulowane.
W przypadku wyboru formy płatności za pobraniem, płatność powinna być dokonana dostawcy w trakcie odbierania towaru.
Dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
Dostawy odbywają się w dniach roboczych, w godzinach funkcjonowania firm kurierskich, głównie 9:00 - 17:00.
Prosimy o podanie adresu dostawy + koniecznie numer telefonu, pod którym możliwy będzie odbiór we wskazanych wyżej godzinach.
W przypadku braku możliwości odbioru towaru w wyżej wymienionych godzinach, prosimy o wybranie dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Każdy klient może sprawdzić status przesyłki krajowej:
http://www.dpd.com.pl/
Przy przesyłkach za pobraniem wskazane jest posiadanie odliczonej kwoty - kurier nie jest zobowiązany do posiadania przy sobie gotówki. Klient wybierający metodę dostawy Kurier DPD otrzymuje maila o zbliżającym się terminie dostawy wraz z numerem telefonu do kuriera.
UWAGA!
Klient który chce zmienić datę lub adres dostawy dokonuje tego samodzielnie za pośrednictwem strony: https://mojapaczka.dpd.com.pl/login
Dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej
Dostawy odbywają się w dniach roboczych, w godzinach pracy placówki oddawczej dla adresu odbiorcy.
W przypadku braku odbioru w danym dniu pod wskazanym adresem, pozostawione będzie awizo, a przesyłka będzie do odebrania w przeciągu 7 dni w lokalnym urzędzie pocztowym.
Każdy klient może sprawdzić status przesyłki krajowej:
http://www.poczta-polska.pl/
Dostawy za pośrednictwem Paczkomaty InPost
Przy zakupach w sklepie internetowym podaj swój numer telefonu i adres e-mail oraz wybierz najwygodniejszy Paczkomat.
W momencie dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu otrzymasz od nas powiadomienie z kodem odbioru (6 cyfr). Zachowaj je, by móc odebrać paczkę!
Podejdź do Paczkomatu i podaj na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru. Po chwili otworzy się skrytka z Twoją paczką. Na odbiór masz 2 dni od otrzymania powiadomienia. Jeśli nie masz czasu, poproś kogoś zaufanego, by zrobił to za Ciebie!
inpost.pl
ATTENTION!
We kindly inform that our online shop pl.coccodrillo.eu realizes orders and delivers goods only in Poland.
If you live outside Poland, please check if there is possibility to buy our products in your country. List of foreign shops cooperating with us you can find here.