The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu.Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Masz kilka możliwości, sam zdecyduj co jest dla Ciebie najwygodniejsze.
Pobranie gotówki przy odbiorze przesyłki (najlepiej przygotuj odliczoną kwotę, kurier może nie posiadać przy sobie gotówki, oraz terminala do płatności kartą)
Tak, zgadza się! Masz taką możliwość, wystarczy wybrać opcję PayPo – odroczonej płatności! Masz 30 dni bez opłat, aby zwrócić lub opłacić swoje zamówienie. Jeśli chcesz, możesz nawet wybrać opcję spłaty w ratach i rozłożyć płatność na 4 miesiące.
Co zyskujesz, wybierając PayPo:
Możesz sprawdzić swoje zamówienie jeszcze przed zapłatą - jeśli okaże się, że chcesz je zwrócić, po prostu nie zapłacisz. Dzięki temu unikasz czekania na zwrot swoich pieniędzy.
Widząc świetną okazję, która kończy się niebawem, nie musisz od razu postanawiać, czy skorzystasz - płacąc z PayPo dajesz sobie 30 dni na podjęcie decyzji.
Jesteś objęty Gwarancją Kupującego - jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz od sklepu zamówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.
Nic Cię to nie kosztuje. Nie pobieramy dodatkowych opłat i nie musisz się rejestrować.
Możesz pozwolić sobie na więcej - pamiętaj, że masz 30 dni bez opłat, ale jeśli masz taką potrzebę, możesz wybrać opcję spłaty w ratach i rozłożyć ją na 4 miesiące.
Dowiedz się jeszcze więcej o PayPo!
Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej? Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.
W jaki sposób płacę za zamówienie? Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
Czy to jest bezpieczne? Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.
Czy to coś kosztuje? Nie. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu mail, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować się od razu.
Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni? Nie martw się, nic się nie stanie. Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.
Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie? Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.